środa, 5 marca 2014

Balea Professional More Blond Aufhellungs spray, szampon i odżywka - RECENZJA


Kochane,

Czas na pierwszą recenzję. Padło na serię kosmetyków BALEA do rozjaśniania włosów blond. Dodam, że jestem naturalną blondynką i nigdy nie stosowałam żadnych kosmetyków rozjaśniających. Do tej pory moim naturalnym rozjaśniaczem było tylko i wyłącznie letnie słoneczko. Zauważyłam jednak, że z roku na rok moje włosy są coraz ciemniejsze, dlatego zachęcona opiniami Internautek zdecydowałam się na zakup całej linii kosmetyków Balea do rozjaśniania. Opis produktów i moją szczegółową opinię znajdziecie poniżej.



Opakowanie: Jak dla mnie opakowanie każdego produktu jest praktyczne, poręczne i spełnia swoją funkcję. Spray ma solidny atomizer, a opakowanie odżywki i szamponu pozwala na ich zużycie do końca.
Dostępność: allegro, w Niemczech - DM
Cena: Na różnych aukcjach można kupić cały zestaw, ja notomiast kupiłam szampon i odżywkę za 20 zł, i spray również za 20 zł.
Wydajność: Stosuję od pół roku, raz w tygodniu, więc kosmetyki są wydajne.
Zapach: Jak dla mnie zachemiczny, bardzo mnie drażni
Pojemność: Szampon - 250 ml, odżywka 200 ml, spray - 150 ml
Spósób użycia: Co do szamponu i odżywki to używma ich jak normalnych produktów, natomiast spray rozprowadzam na wysuszone włosy kilkoma psiknięciami na całą długość włosów.
Zalety: Spray rzeczywiście rozjaśnia, i nie ma miejscowych rozjaśnień, typu miejscowe jaśniejsze placki, kolor jest jednolity.
Wady: Cała linia kosmetyków wysusza włosy, które stają się sianowate i wyglądają na zniszczone.
Ocena: Włosy rzeczywiście są jaśniejsze, a koloryt bynajmniej na moich włosach równomierny, co zdziwiło bardzo fryzjerkę. Nie polecam - kolor kosztem zdrowego włosa to nigdy nie jest dobry pomysł, chyba, że macie jakieś rewelacyjne kosmetyki nawilżające, które niwelują efekt sianowatych włosów. Mi osobiście bardzo pomaga olejowanie włosów i maska Dove z lini niebieskiej. W ten sposób udaje mi sie utrzymać włosy w dobrej kondycji. Produkt ten używam doraźnie. W momencie kiedy widzę, że włosy ciemnieją na zimę i odstawiam wczesną wiosną. 

A TUTAJmożesz się zapoznać z recenzją innego produktu do rozjaśniania włosów - szamponem JOHN FRIEDA sheer blonder.

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz