środa, 5 marca 2014

TRESemme` heat defence_ mgiełka ochronna przed wysokimi temepraturami.






Trafiłam na ten produkt całkiem niedawono na jednym z forum. Zachęcona pozytywnymi opiniami postanowiałam go zakupić.To mój pierwszy produkt tej firmy i pierwszy chroniący przed wysokimi temepraturami. Jakoże moje włosy stąły sie dość niesforne i wyrosło mi mnóstwo nowych baby hair muszę je doprowadzać do porządku prostownicą.  Bałam sie o moje włosy, bo używaie prostownicy na dłuższą metę może doprowadzić włosy do złej kondycji, ale mgiełka ochronna TRESemme` zdecydowanie zapewnia ochronę włosów przed wysokimi temepraturami i spełnia swoje zadanie w 100%!
Zakup moim zdaniem trafiony, włosy są wygładzone i błyszczące, mam również poczucie spokoju, że chronię swoje włosy w jak najlepszy sposób. Z pewnością zakupię nie raz ten spray termoochronny i bacznie przyjrzę się innym kosmetykom z tej lini.


 


Opakowanie: Jak dla mnie ciekawy, klasyczny design o fajnej kolorystyce, bardzo praktyczna butelka z solidnym atomizerem i blokadą za co wielgachny plus dla producenta.
Dostępność: allegro, ebay lub za granicą
Cena: ok. 35 zł z przesyłką, w zależności od aukcji. Moim zdaniem świetny stosunek jakości do ceny.
Wydajność: Stosuję od pół roku co drugi dzień na długie włosy i jeszcze sporo zostało :D
Zapach: Przyjemny, niechemiczny, niedrażni.
Pojemność: 300 ml
Spósób użycia: Osobiście rozprowadzam kosmetyk poprzez psiknięcie na wilgotne włosy.
Zalety: Zdecydowanie nie obciąża, włosy są sypkie i wyglądają na gładsze niż po prostowaniu bez użycia kosmetyku, włosy się nieelektryzują i nie przetłuszczają.
Wady: Brak

Ocena: Zdecydowanie polecam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz