czwartek, 22 maja 2014

D I E T A | Chipsy z selera !!!

 
Całkiem niedawno pisałam Wam, o selerze i zapowiedziałam, że będzie on częstym bohaterem moich dań. Jak mówiłam, tak też zrobiłam.  Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami przepisem na chipsy selerowe. Domowe, zdrowe i pyszne! To idealna przekąska dla osób dbających o linię i zaraz po zupie selerowej moje drugie ulubione danie z tego warzywa. 

O właściwościach dietetycznych selera pisałam tutaj!

Wykonanie chipsów zajmuje niewiele czasu, jest szybkie i tanie, więc nie ma wymówek, że zdrowe jedzenie jest drogie!

Poniżej przepis:
    P.S. Drugą metodą połączenia talarków selera z przyprawami jest ich wrzucenie do miski, skropienie odrobiną oliwy z oliwek i posypanie ulubionymi przyprawami, mieszamy i Voila!

    Chipsy selerowe to idealna przekąska na babskie spotkanie. Zaskocz swoją przyjaciółkę lub Mamę, razem dbajcie o swoje zdrowie!

    Spróbujesz, a nie pożałujesz.
     







    S  M  A  C  Z  N  O  Ś  C  I !!!

    5 komentarzy:

    1. Nigdy o tym nie słyszałam!
      Wygląda swietnie!
      www.magfashion.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. Chodź się nie spodziewałam są przepyszne. I w dodatku taaaaaakie zdrowe :)

      OdpowiedzUsuń
    3. hmmmm aż jestem ciekawa smaku :D

      OdpowiedzUsuń
    4. Karolina, są przepyszne! Sama spróbuj przyżądzić taką przekąskę, np. na babskie spotkanie! Możesz użyć dowolnych przypraw: oregano, bazylię, pieprz cayene, zioła prowansalskie! Będzie pysznie!

      OdpowiedzUsuń
    5. Ale swietny pomysł, salatki, zupy, ragout tak ale chipsy to coś nowego. Ciekawe czy moi panowie zauważyliby roznicę jakbym zrobila podmianę w czasie meczu:-)

      OdpowiedzUsuń