wtorek, 1 lipca 2014

ALOE VERA |naturalny kosmetyk bez silikonów!




Jakiś czas temu postanowiłam sobie, że będę bardziej dbała o skórę twarzy. Dotychczas ograniczałam się tylko do jej oczyszczania przy demakijażu oraz od czasu do czasu nakładałam nawilżającą maseczkę. Cenię sobie naturalne składy w kosmetykach, nie lubię tych z silikonami i przeładowanych chemią. Kiedy Siostra opowiedziała mi o żelu AloeVera firmy GorVita, zainteresowałam się zwłaszcza informacją o jego naturalnym składzie. Bez wahania postanowiłam go zakupić, zwłaszcza, że jego cena jest mega niska. Z reguły nic nie obiecuję sobie po kosmetykach, ale tym razem miło się zaskoczyłam. Twarz już po kilku razach wydaje się być bardziej świeża, miękka i napięta. Koleżanki pytają mnie, co robię, że mam taką promienną twarz i ciągle komplementują. Przez przypadek, a właściwie dzięki Siostrze odkryłam perełkę, która z pewnością zagości na dłużej w mojej kosmetyczce. Żel można stosować nie tylko na twarz, więc jest to dodatkowy plus na konto AloeVera. Aktualnie wcieram go jak balsam bo depilacji i opalaniu. Zauważyłam, że skóra nie jest podrażniona jak dotychczas, i nie jest sucha po słonecznej kąpieli. Zapewne dzięki zawartemu w żelu aloesowi, który ma wiele dobrocennych właściwości. 



Jak stosuję żel?
Rano po umyciu wcieram w skórę twarzy. To samo robię wieczorem po demakijażu. Żel szybko się wchłania. Można go stosować pod makijaż, jest świetną bazą. 


A tu co nie co informacji ze strony producenta:

Charakterystyka: Preparat opracowany na naturalnych składnikach, polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Zawarty w żelu wyciąg z aloesu, stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocy przy problemach skórnych, stymuluje regenerację tkanki skórnej podrażnionej wieloma czynnikami zewnętrznymi. Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, lecznicza woda mineralna z uzdrowiska Rabka.

Preparat polecany szczególnie:
- po oparzeniach słonecznych i termicznych,
- po ukąszeniach owadów,
- przy opryszczce, trądziku,
- przy odleżynach, krwiakach, bliznach,
- przy zmianach alergicznych skóry,
- przy grzybicy, łuszczycy,
- do codziennej pielęgnacji skóry.

Skład:  Aqua,( modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo-chlorkowo- -sodowej - bromkowo - jodkowo - borowej z Uzdrowiska Rabka S.A),Aloe Vera ( Aloe Barbadiensis) Extract, Propylene Glycol, Gliceryne, D'Panthenol, Triethanoloamine, Allantoin, Polisorbate -20, DMDM Hydantoin.

Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia.

Gdzie kupić?
Sieć dystrybucji znajdziesz na stronie producenta  TUTAJ 
Ja natomiast nabywam produkt na allegro.

Cena: 150 ml/ ok. 11 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz