piątek, 1 sierpnia 2014

NUDE STYLE| Mix zdjęć!




Kto z nas nie kocha pasteli? Nude, beże, brąze, latte to zdecydowanie moje kolory! Jestem blondynką i świetnie się w nich czuje. Są to kolory ciepłe i bezpieczne. Jeśli rano nie mam pomysłu co na siebie włożyć sięgam po moje sprawdzone zestawy właśnie w tych kolorach. W mojej garderobie jest cała gama ubrań w tych odcieniach: spódniczki, spodenki, spodnie, sukienki czy kardigany. Butów również mam nie małą kolekcję w tym kolorze. Najbardziej jednak lubię moje botki i szpilki z ćwiekami, które dodają moim stylizacjom pazura. Pasują bez dwóch zdań do większości moich pozostałych ciuchów. Łatwo je skomponować z białymi spodniami,  są rewelacyjnym połączeniem do wielu sukienek. Do pracy i na randkę. Do eleganckich setów i tych bardziej na co dzień. Żeby nie było nudno, można jest nieco ożywić neonowymi dodatkami i już mamy np. młodzieżowy look, idealny na wyjście do miasta. Zdecydowane MUST HAVE w każdej garderobie.

Poniżej dużo inspirujących zdjeć, którymi można nacieszyć oko :D
Moje szpilki z ćwiekami
i ulubione botki!


















 Źródło pochodzenia zdjęć: PINTEREST

2 komentarze:

  1. Torebeczki i zegarek my fav <3
    zapraszam:
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. I love it!
    <3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń