czwartek, 24 lipca 2014

Aerobiczna 6 Weidera! | Podejmij wyzwanie!


Marzysz o płaskim brzuchu i widocznie zarysowanych mięśniach w tej części ciała? Tak? W takim razie, razem ze mną podejmij wyzwanie Aerobicznej 6 Weidera!

Co to jest A6W?
To nic innego jak ćwiczenia na brzuch, dokładniej - zestaw opracowanych ćwiczeń, których zadaniem jest wzmocnienie i uwidocznienie mięśni brzucha, a także poprawa kondycji. Brzmi nieźle co nie? W dodatku plan ćwiczeń masz na wyciągnięcie ręki, bez żadnych kosztów. Te nieskomplikowane ćwiczenia wykonasz w domu, bez użycia żadnych maszyn i przyrządów treningowych. Jedyne czego potrzebujesz to chęci i systematyczności. To bardzo istotne, bowiem bardzo dużo osób w początkowym stadium, pod wpływem silnej motywacji podejmuje wyzwanie A6W, niestety mało komu udaje się wytrwać do końca. Przygotuj się, że nie ma żadnych wymówek. Żadnych! Bo sekret skuteczności A6W polega na ciągłym powtarzaniu ćwiczeń, o to w tym właśnie chodzi. Tylko regularne ćwiczenia zagwarantują Ci wymarzony rezultat.

Plan ćwiczeń

 
O tym pamiętaj!

A co mnie skłoniło do podjęcia wyzwania?
Będąc z grupą znajomych w parku linowym zwyczajnie nie miałam siły przejść przeszkód, drżały mi zarówno mięśnie brzucha jak i rąk. Już pierwsza przeszkoda była dla mnie nie do pokonania! Czułam się żałośnie, nie mogłam zapanować nad moimi mięśniami. Po prostu nie mogłam się utrzymać. Wtedy postanowiłam coś z tym zrobić. Pompki i A6W przyszły mi z odsieczą. Z upływem czasu zauważyłam, że kondycja tych dwóch partii ciała znacznie się poprawiła. Początki były trudne, ale nie niemożliwe do pokonania. Później mięśnie rąk i brzucha zaczęłam trenować na siłowni. Teraz ponownie chcę włączyć A6W do mojego planu ćwiczeń, więc jeśli masz ochotę zacznij wykonywać A6W ze mną!

Let`s go!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz