czwartek, 24 lipca 2014

Zapach, który intryguje| Calvin Klein_IN2U!




Bardzo dużą uwagę przywiązuję do zapachów ludzi. Przyjemna woń unosząca się wokół danej osoby sprawia, że jest w niej moim zdaniem coś intrygującego. Zastanawiam się dlaczego właśnie ten zapach ktoś wybrał, czy dostał go w prezencie, skusił się na promocję lub może świadomie wybiera daną nutę zapachową. Ja skrupulatnie zamawiam jeden flakon, to mój ulubiony zapach Calvin Klein IN2U, zdecydowanie nie mogę się mu oprzeć już kilka ładnych lat. Jest to świeży, energiczny, kobiecy i nieco sexy zapach – według mnie na każdą okazję! Pasuje na co dzień, do pracy, na randkę i ważne wydarzenia, z pewnością dodaje pewności siebie. W dodatku jest bardzo trwały, nie ulatnia się po 5 minutach, a spryskane ubrania pachną jeszcze kilka dni. Mam niemałe wrażenie, że jest w nim coś luksusowego i tajemniczego. Z pewnością pobudza męskie zmysły, a to za sprawą niezwykłych nut zapachowych: liści czarnej porzeczki, grejpfruta, bergamotki, orchidei, kaktusa, wanilii oraz drzewa cedrowego. Moim zdaniem we flakonie oprócz wymienionych skarbów „jest to coś”! Ciągle wywołuje u mnie jedno pragnienie: musze je mieć! Zapach mnie zaczarował.

Perfumy zdecydowanie nie są duszące, a rześki i świeży zapach doceni niejedna osoba. Są zarazem delikatne, ale też mocne! Zdecydowanie idealne na lato, chodź śmiało można je nosić cały rok. Co prawda zapach to sprawa indywidualna, ale myślę, że ma wielu fanatyków takich jak ja. Tego zapachu nie da się nie lubić, bo kto nie lubi zapachu świeżości? 

Design produktu, ma tu niemałe znaczenie, jest nietypowy i zarazem nowoczesny. Chodź ma dość duży i ciężki flakon to jednak w moim guście!

To nie koniec moich och`ów i ach`ów! Czas na konkret! Cena to kolejny atut tego produktu. Właśnie trafiłam na mega promocję na iperfumy.pl, za 150 ml zapłaciłam 85 zł! (+ przesyłka 17,50 zł). Dla porównania w Douglas za 50 ml zapłacisz teraz 155 zł, więc tym bardziej zachęcam do skorzystania z promocji. Między innymi na Wizażu portal iperfumy.pl znajduje się na liście wiarygodnych interentowych perfumerii, więc bez obaw, ze to podróbka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz