piątek, 25 lipca 2014

CYTRONETA od Tymbark!| Smak sprzed lat...


Od dawna zwracam uwagę na produkty, które nie zawierają konserwantów i staram się ich kupować jak najwięcej. Miło mi zatem poinformować, że CYTRONETA od Tymbark`u to kolejny taki produkt! Napój ten odkryłam całkiem przypadkowo w osiedlowym sklepiku i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. A to za sprawą ulubionej przeze mnie etykiety „bez konserwantów”, mówię Wam błysk w moim oku był na pewno.

CYTRONETA dostępna jest w limitowanej, letniej edycji. Do wyboru dwie gazowane wersje smakowe – cytryna i cytryna z rabarbarem. Mi zasmakowały obie! Mój Michu dosłownie je pochłania, a znajomych i Rodziców miło zaskoczyłam nowością! Ale nic dziwnego, CYTRONETA jest przepyszna, zwłaszcza schłodzona. 


Zdecydowanie charakteryzują się oryginalnym i orzeźwiającym smakiem. Polecam!


Lata 70-te to okres, w którym nastąpił boom na cytrynowe napoje i lemoniady, niestety z biegiem czasu, charakterystyczne oranżady zaczęły znikać ze sklepowych półek. Dzięki Tymbark możemy w zupełnie nowej odsłonie poczuć smaki sprzed lat! Szklana butelka, etykieta w stylu retro i zakrętka w stylu twist off pozwalają się przenieść w czasie! 

Cena: 300 ml/ ok. 2 zł

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się nieco więcej o konserwantach, kliknij TUTAJ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz