wtorek, 7 października 2014

EXTRA GADŻET | Słuchawki SONY Extra bass MDR - XB400



Tablet, smartfon i słuchawki nauszne to zdecydowana najlepsza grupa elektronicznych umilaczy czasu. Dzisiaj skupię się na tym ostatnim produkcie, bowiem od dawna chciałam Wam zrecenzować słuchawki firmy SONY, model extra bass MDR-XB400.

Słuchawki mam od ponad roku i zdecydowanie polecam ich zakup. Testując ofertę w sklepie dało się odczuć, że jakością odbiegają od modeli, tych nieco tańszych i z dolnej półki. Warto dołożyć te kilkadziesiąt złotych i zainwestować w nieco lepszy sprzęt.

Idealnie, kiedy parametry gadżetu idą w parze z jego design`em i tak jest w tym przypadku. SONY zadbał o nowoczesny kształt i klasyczną kolorystykę, która dodaje charakteru produktowi. U mnie ostatnio biel na topie, więc zakupiłam słuchawki właśnie w tym kolorze.



Za co lubię SONY MDR?
  1. Przede wszystkim za czystość dźwięków,
  2. Dzięki systemowi X-Bass możemy poczuć klubowe klimaty,
  3. Szczelne nauszniki typu zamkniętego gwarantują niezłe wygłuszenie dźwięków z zewnątrz,
  4. Możliwość regulowania słuchawek również ma niemałe znaczenie, można dopasować je do wielkości głowy. Dzięki temu zarówno ja, jak i mój Mąż możemy wygodnie użytkować słuchawki.


Słuchawki są także funkcjonalne, korzystam z różnych urządzeń elektronicznych i na plus jest ich uniwersalne wejście. Podłączam je do telefonu kiedy słucham muzyki bądź prowadzę rozmowę telefoniczną i mogę równocześnie np. prasować. To doceni każda Pani domu!!! Wiadomo, czasu nigdy nie zawiele. Świetnie sprawdza się również w trakcie podróży, ostatnio leciałam prawie 6 godzin samolotem i słuchawki idealnie sprawdziły się podczas oglądania filmu na tablecie, nie przeszkadzałam moim współpasażerom a extra bassy sprawiły, że mogłam poczuć się niemal jak w kinie.  Słuchawki są rewelacyjnie na co dzień, kiedy mąż ogląda w telewizji swój ulubiony film (który niespecjalnie mnie interesuje), w tym samym czasie mogę na laptopie obejrzeć zaległy odcinek ulubionego serialu. Nikt nikomu nie przeszkadza, a każdy robi to co lubi.



Myślę, że słuchawki nauszne SONY MDR - XB400 Extra bass to idealny pomysł na prezent dla faceta. Zwłaszcza jeśli ceni sobie czystość dźwięków i muzykę, w której basy grają pierwsze skrzypce. Jestem pewna, że doceni Wasz pomysł i oryginalność.

Rok temu zapłaciłam za nie ok. 160 zł, i jest to relatywnie niska cena do jakości. Przez cały okres użytkowania nie zauważyłam żadnych wad, więc śmiało polecam ich zakup.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz