piątek, 12 września 2014

CHLORELLA | Cenny element diety



Całkiem niedawno pisałam Wam o detoksie organizmu. Artykuł na ten temat znajdziesz TUTAJ. Chodź  z reguły oczyszczanie organizmu przeprowadzamy na wiosnę, ja postanowiłam zabrać się za to teraz. Czuję, że mój organizm zwyczajnie tego potrzebuje. Skąd o tym wiem? Jestem nieco przemęczona, mam szarą skórę, bóle głowy i problemy z trawieniem. Wyniki badań są ok, więc stawiam na zalegające w organizmie toksyny. Czas się ich pozbyć! Jak? Zamierzam przeprowadzić kilkudniowy detoks zgodnie z postem, do którego link  podałam na początku. Zamówiłam sobie również (nie)małego pomocnika, który ma mnie nieco wspomóc w oczyszczaniu organizmu, ale już długoterminowo. Mowa o chlorelli, aldze o (podobno) cudownych właściwościach. Zapewne już spore grono osób o niej słyszała, ale dla nie wtajemniczonych podaje kilka informacji na jej temat. Dla mnie, z punktu widzenia detoksykacji ważne jest przede wszystkim, że chlorella pochłania substancje toksyczne oraz z racji tego, że mam problemy trawienne – reguluje pracę jelit. Zapewniam jednak, że ta zielona alga ma o wiele szersze spektrum swoich dobroczynnych właściwości.

Chlorella – właściwości i nie tylko

Co prawda chlorellę łykam dopiero od dwóch tygodni, ale już zauważyłam jak dobrze działa na mój organizm. Zniknął problem zaparć i z pewnością mogę stwierdzić, że praca jelit jest o wiele lepsza. Oby tak dalej, bo tabletki przepisane przez moją lekarkę  niestety nie poradziły sobie z problemem.

Ja swoją chlorellę zamówiłam z internetowego sklepu ze zdrową żywnością. Wybrałam droższy produkt, oznaczony certyfikatem. Za 240 szt. zapłaciłam 120 zł. Przestrzegam Was przed tanimi podróbkami, nie ma sensu tracić pieniędzy na niewiadomego pochodzenia tabletki. Widziałam oferty 500 szt. po 34 zł, nie kupujcie chińskich podróbek, lepiej dołożyć trochę i mieć pewność co bierzemy. Wasze zdrowie jest ważniejsze.




A Wy, łykacie jakieś suplementy godne polecenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz